flippfloppflippflopp

2011-04-02 @ 18:16:00

¡Hola amigos! Har slappat och pluggat hela dagen, duktig tjej! Nu ska jag strax äta middag som min kära syster har lagat. Tre rätters tror jag till och med det blir, lyxigt värre. Efter middagen blir det väl att kolla lite på tv och kanske plugga lite. Har läst lite bloggar under dagen och hittat min nya favvo! Ni har den här. Hon lever mitt framtida drömliv. Tråkigt nog kommer nog aldrig bli så för mig. Men det är ju alltid kul när det går bra för andra! 

Gillar volymen i håret!


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback