yes he was my lover

2011-04-02 @ 00:24:49
Hey-ey-ey. Åkte in till stan förut och tittade när min syster tävlade i gymnastik-riksmästerskap, hon är för duktig min syster alltså! Blev dock lite nere när jag hörde musiken och typ kunde känna hur alla var nervösa och vetat att jag hade kunnat stå där nere på golvet i ledet om jag inte hade slutat... Funderar faktiskt på att börja igen! Efter det åkte vi iallfall och hämtade upp sushi och lite annan go hämtmat. Kvällens sista timmar har spenderats djupt nere i skolarbete. INTE OKEJ! Ska plugga hela helgen.... Nu ska jag dra mig mot sängen och äntligen få sova. Älskade säng. Hörs imorgon med mycket uppdatering! PUSS
Ehehe. Min bild på framsidan på mitt motionspass-arbete.

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback