goodboyfriendcar-digan

2011-02-23 @ 20:23:11
Tjena! Har varit i skolan idag som vanligt, hade no prov som gick ovanligt bra! Känns rätt gött. Brukar alltid tabba mig inom just no (frågan är varför jag ska gå natur på gymnasiet?). Jaja de löser saj. Tog en snabbis in till stan med Olivia och Malin. Köpte inget. Ska spara! Fast jag vet inte vad jag sparar till. Vad jag babblar.
Nu till det jag egentligen skulle berätta om. Till er som inte sparar skulle jag rekommendera er en lång cardigan i beige/sandfärg. Grymt snyggt till ett par slitna shorts, ett clean vitt linne och boots. Till detta lite fjäderdetaljer och silver smycken. Fierce!
Ska vara typ som denna, fast med mindre knappar. Viktigtviktigt är att den är tunn i tyget så att den passar på sommaren. Om jag inte minns rätt har Malin en sån?

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-02-25 @ 14:02:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback