L-O-V-E's just another word

2011-02-18 @ 15:52:00
Hej på er!
Hoppas ni har haft ett trevligt lov. Mitt lov har varit väldigt lugnt och skönt, mest varit med kompisar och hängt en del i stan och så... Shoppat har jag gjort också.
Iallafall, nu sitter jag hemma med sommar-spellistan på spotify dunkande i högtalarna. Har en känsla av sommar. Underbart! Imorse tog jag bussen in till stan med Amanda och Hanna och käkade frukost på EH på NK. Lämnade även tillbaka mitt kära halsband som jag aldrig hann visa er...
Nej, nu ska jag ge mig ut och springa. Ha de!
Lovely. Ska bäras på min systers konfirmation tillsammans med klumpiga träklackar, jeansjacka och ett vitt fjäderörhänge. Lycka!
Lite sådär fin vårjacka. Får se om den får stanna i min ägo.
Leosjal att knyta runt huvudet en vacker sommardag och pensionär-snören till wayfares.

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg du har :)

2011-02-18 @ 22:06:22
URL: http://msplace.blogg.se/
Postat av: matilda

tack :)

allt bra ?

2011-02-18 @ 22:26:32
URL: http://msplace.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Så fin klänning!



sv: taaack, följ den gärna på bloglovin! :) kraaam

2011-02-19 @ 18:57:31
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback