sucess

2011-02-09 @ 18:23:51
Är tillbaka nu efter några stressiga dagar utan bloggning. Imorgon har vi andra nationella provet i svenska som alla andra nior i Sverige. Ska köpa en megastor godispåse sen, men sen tänkte jag faktiskt gå och lägga mig riktigt tidigt. Tittade på säsong två av Projekt runway när jag kom hem från skolan, och så kom jag och tänka på att man aldrig hör något mer om designerna som är med efter att dom har åkt ut. Så jag besämde mig för att kolla upp Daniel Vosovic, eftersom att jag tycker att han gjorde mycket fint under säsongen! Och han hade faktiskt gjort en spring 2011 collection. Blev himla glad när jag upptäckte att alla plagg var så fina! Dock tycker jag att han har valt riktigt annorlunda modeller, och inte på ett positivt sätt.
Love the panties
Vi kommer inte undan den här vita looken i vår.

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback