colors made of happiness

2011-01-17 @ 21:59:39
Dags för trendspaning igen tänkte jag!
.
Något jag har nämnt tidigare är färgglada väskor. Tror man kommer se mycket av dessa på stan i vår/sommar. Men när man ska på ett härligt sommarparty kan det vara bra att ha en mindre väska, i form av en clutch. I år tycker jag det är neonfärger och fjädrar som gäller!
Image 1 of ASOS Nude Feather Clutch
puffig
Image 1 of Reiss Sirone Clasp Detail Clutch Bag
MARC JACOBS GARBO Leather Clutch
s n y g g (marc jacobs)
alt'malika' clutch with woven leather and tassels with metal G and leather monkey fist details.
Bottega Veneta 
Tory Burch 
Jimmy Choo 
extrem men snygg!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback