Problems

2011-01-23 @ 00:00:46
Hej på er! Har ju varit problem med att logga in här på blogg.se så jag har inte kunnat blogga. Provred ju som sagt den där hästen och den var la sådär. Sen åt jag lite och tog bussen in till stan med Maria, Malle, Amelia och Linnea. Trevligt trevligt! Snackade en del skit ofc! Haha ;)
Måste säga att jag är galet shopping sugen! Ska försöka få med mig Olivia in till stan imorgon, hon pratade om fika så.. Olivia hör av dig imorgon är du göllig! Har spanat på många fina prylar på nätet nu som behöver inspekteras i butik. Uppdaterar er imorgon om vad dessa prylar är! Sov gottans så hörs vi!
OCH NU SKA JAG INTE VARA TASKIG, DET ÄR JÄTTEROLIGT FÖR ER ATT NI HAR TÄVLINGAR OSV MEN JAG VILL FAKTISKT INTE VARA MED I NÅGOT SÅNT. JAG VÄLJER SJÄLV VILKA BLOGGAR JAG VILL LÄSA. TACK FÖR ATT NI ACCEPTERAR DETTA. PUSS ♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback