where there's a will there's a way

2011-01-06 @ 16:44:00
Hejsan!
Jag känner att jag är redo att ta upp bloggandet igen. Har haft en underbar jul och nyår, och hoppas ni har haft det lika bra! Jag tänker dock inte lägga upp bilder på mina julklappar, för ärligt, hur kul är det att se? Det är bättre jag sparar det till nästa gång jag shoppar.
Nu sitter jag iallafall och panikpluggar. Kom på i går att vi har jordens största svenska uppgift som ska vara inlämnad innan skolan börjar igen!
Lyssnar på min kompis lista spotify samtidigt of course, och så hör jag en låt som jag tror är justin biebers nya låt, men det är tydligen någon som heter greyson någonting..? Vem är han? Han verkar lite wannabe justin bieber iaf... + Att han är pytteliten!


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback