Im back

2011-07-02 @ 11:37:13
Hej hopp. Kom hem I förrgår men har inte riktigt haft tid för att blogga. Just nu sitter jag och skriver från ipaden vi har fått hem! Den är min nya favvo. Men det funkar inte att blogga så bra från den, det går bland annatibte atta lägga in bilder. Så jag fubderar på att byta till devote för dom haren app som jag kan använda på iphonen också så då kommer det att bli mycket bättre uppdatering. Men det tar vi sen. Nu ska jag börja göra mig iordning för vi ska kolla på bil och sen köpa lite presenter. Sen när jag kommer hem ska jag försöka lägga in lite bilder från resan och annat gosigt. Just det, ska tacka Hanna för gästbloggningen! Talk to you later, xoxo

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback