next 2 you

2011-03-23 @ 19:21:29
Hejhejhejhej! Kom hem från mitt utvecklingssamtal nyss och har ätit lite och så. Gick väl helt ok antar jag! Fast det betyder inte att jag tycker om skolan. Är så jävla trött på skolan att det är helt galet. Får ryck på alla onödiga arbeten, som till exempel ett om Agust strindberg och Selma Lagerlöf. Vi ska kunna exakt hur dom har växt upp och levt + att vi ska skriva en uppsats om det + att vi ska läsa 6 noveller från varje författare och svara på 2 miljoner frågor om dom. HATA.
Nej nu ska jag inte klaga mer. Bara att gilla läget helt enkelt!
Halv nio blir jag upphämtat för bio inne i stan. Blir Never say never då såklart! Ser fram emot det!! Har köpt naturgodis så det blir perfa. Efter det blir det att sova direkt eftersom att vi börjar hyffsat tidigt imorgon. Ska ta med kameran och försöka dokumentera hur snygga vi är i 3D glasögon! Haha!
Har ni hört Justin och Chris nya låt?! Grym, synd bara att inte Justin sjunger så mycket!

Men snygg!!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback