säg aldrig aldrig

2011-03-24 @ 16:23:55
Hej på er! Hänt mycket i skolan idag! En del bråk osv. Men inget jag ska ta upp mer här ifall någon utav dom inblandade läser detta! Nu väntar jag på att mina kakor ska bli färdiga och lyssnar på JB. Var ju på Never say never igår. Bästa film jag sett! ♥ Hoppas han kommer hit till Sverige nästa turné.
Snart ska jag ta moppen ner till skolan igen. Vi ska nämligen "ställa ut" vår film vi har jobbat med. Vet dock ej hur det blir med det iom att inte alla i vår grupp ska vara med. Får hoppas på det bästa!
Ha de! Puss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback