Igår & idag

2009-11-29 @ 22:08:01
Hejsan hoppsan!

Igår åkte jag ner en snabbis till mölnlycke centrum. Köpte en jättesöt blus på Donna, som jag hade på mig på adventsmiddagen på kvällen. Har ingen bild på blusen nu, kommer kanske senare i någon dagens outfit. Passade min ursöta kusin på eftermiddan. Efter det bar det av till morfar för advents middag! Super kul var det, trevligt att träffa Linnéa igen också!

Idag har jag mest pluggat... På kvällen har jag tränat. Det var roligt, kul att så många var där idag!
Har inte haft på mig något särskilt idag, bara mys-kläder, så det blir ingen dagens.

Vad har ni gjort i helgen?

godnatt! puss, kajsaruth



Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback