Dagens plagg, klänning i denim och tyll

2010-04-29 @ 21:27:03
Här kommer dagens plagg:
så himla söt eller hur?!

Denna ursöta klänningen, i denim och en tyllkjol, kommer från Mango. Priset är 899 kr och den finns just nu att köpa på nelly.com och hos mango i kompassen, Göteborg. Den kan finnas på fler ställen också, men det är dom två ställena jag har sett den på... ;)
Betygen av de som har köpt den är mycket bra, och de skriver att det också är väldigt sött att ha rosetten på ryggen.

HISS/DISS?


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback