8:10 am

2010-08-02 @ 17:28:50
Godmorgon! Jag tänkte berätta hur min helg såg ut:
I lördags åkte vi först till en tennisklubb och badade i deras pool och åt frukost där. Sen åkte vi till ett hotell och gick ut och åt middag. Och igår gick vi till ett akvarium. Det var typ som universeum fast större och häftigare. Och sen åkte vi bara hem. Om ni undrar vilka "vi" är, så är det alltså jag, Ellen, pappa, Pappas kompis Tore (som vi bor hos) och hans fru och deras två barn.
Men nu ska ni få lite bilder:
Grillad tonfisk. Inte alls så gott som jag hade tänkt mig... :(


Det här var någon slags tång som hade flutit upp på stranden. Dom hade jättestora typ blåsor bara med luft i och sen en lång grej som hängde på den.

Jag ska försöka blogga varje dag, men jag lovar inget! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej :P har du släkt där eller ?

2010-08-03 @ 12:41:46
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

har frågestund i bloggen, fråga något vettja ;)

2010-08-04 @ 20:14:01
URL: http://emeliejjohanssson.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback