pärer

2010-08-24 @ 21:06:44
Hejsan!
Vet ni vad pärer betyder på jämtländska? Haha nej, trodde väl det! Potatis! Haha, kuuul va?
Nä iallafall tillbaka till det seriösa. Idag hade vi spexfoto, med temat 80-tal. Det blev nog rätt så bra. Så fort jag får tag på bilder så ska jag lägga upp dom! Läxor och sånt har redan dragit igång. Det är alldeles för tidigt tycker jag! Dom borde vänta tills typ höstlovet eller något sånt... ;) Aja, ska sluta klaga, det blir väl bara värre på gymnasiet..? Och sen ännu värre om man vidareutbildar sig. Usch, vill inte ens tänka på det!
Men nu ska jag äta lite kvällmat, och sen försöka sova. Om jag inte fastnar vid facebook då vill säga... Haha.
Men jag ska försöka lägga upp ett till inlägg lite senare. Ska nog handla om fall-fashion!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback