hejsan hoppsan

2010-12-19 @ 22:01:45
Tjena!
Blev en sväng in till stan idag. Brände nästan tusen kronor på bara småsaker... Ajajaj. Så nu är det bara några fjuttiga hundralappar kvar på kontot. Och jag har inte köpt alla julklappar ännu. Herregud, hur ska detta gå?!
Aja, det är inte erat problem.
När jag kom hem bakade jag mami och min syster lussebullar och lyssnade på julmusik. Mysigt! Sen drack vi glögg och planerade inför julafton. Imorgon ska jag ta kort på det jag har köpt på sista tiden och fixa ordentligt med bloggen. xoxo

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback