Skolavslutningsklänning...?

2010-01-07 @ 13:27:14
Morsningkorsning! För nån dag sen var jag inne på lite hemsidor och kollade på kläder. Och nu har dom ju börjat få in typ vår och sommar kläder så jag kollade lite på klänningar och sånt... Jag vet att det är lite tidigt för det för det är ju ändå snö ute fortfarande, hehe, men man blilr på gott humör av att kolla på sommar kläder ;). Jag hittade iallafall en klänning som skulle passa perfekt som skolavslutningsklännig. Men vad tycker ni? Är det för tidigt för att kolla på det? :)

Aja, sen ska jag iallafall träffa Karolina ♥ puss på det, haha


Här är den söta klänningen som jag vill ha på skolavslutningen!

Kommentarer
Postat av: hanna.

från h&m? :)

jättefin!

2010-01-07 @ 14:51:33
URL: http://hannalovesyou.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback