Borta bra, hemma bäst

2010-07-08 @ 21:45:13
Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma. Jag har precis ätit thai-mat och den var alldeles för stark! Hela munnen brinner! :( Får ta den utan chilli nästa gång.. Nu sitter jag iallafall och tittar på parent-hood. Det är så mysigt det programmet. Fast jag har bara sett mindre än ett avsnitt. ;)
Igår och idag fick jag köpt lite grejer som jag visar alldeles strax! Fick en present av min syster också. Men den berättar jag mer om senare!
Oj, nu har jag skrivit det här inlägget väldigt länge! Började skriva klockan sju ;) Nu är det för sent att ta bilder på det jag köpte så jag gör det imorgon. Nu ska jag titta på grejer som jag ska beställa till usa-resan så det är klart när vi kommer dit. Vi har ju några vi känner där så vi kan beställa grejerna dit. Bra va?
.

Hittade denna bilden. Det är mode från 2007. Fy! Fula designer och konstiga mönster.


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback