ShoppaT!

2010-06-02 @ 22:24:00
Idag efter skolan tog jag, ebba, maria bussen in till stan! Jag shoppade lite, dock inget som jag behövde! Men nu har jag beställt jeansshorts + skor, men dem kommer i juli :( hoppas grejerna från Nelly kommer typ imorgon eller något iaf! Ni får se det jag köpte och det jag fick i present av mina kompisar. Nu blir det ingen mer uppdatering för idag, för nu ska jag plugga järnet näst sista skoldagen!! Men jag måste säga en grej; När vi stog i kassan på gina, så var det en tjej där som sa att jag är lik scarlet! Jag har ju aldrig hört det förut..? haha lite kul att en random människa säger det, men jao. aja, puss!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback