hanna gästbloggar!

2010-10-30 @ 14:00:40
hej, alltså jag som är hanna.
tänkte passa på att gästblogga lite nu när kajsa ligger i solen i spanien..
inte alls avundsjuk, nejnej verkligen inte ;)
hoppas hon har det bra där hon är iaf!

här är en höst/vinter outfit jag inte skulle tacka nej till!




med lite smycken, halsduk mössa vantar och en skinnjacka tillexempel blir detta toppen!
väldigt mycket svart dock, därför kan man ha turkosa ringar eller något annat färgglatt på tex halsduken som livar upp det hela!

kommer blogga mer under veckan.
puss kajsas läsare och hoppas ni gillar detta. :)

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback