gotta make up my mind, wich seat can i take?

2011-04-04 @ 18:52:31
Hejhej. Sitter i soffan och försöker plugga men det går åt skogen kan jag tala om för er. Istället läser jag mysiga modebloggar och kollar runt på twitter samtidigt som Ulrik sjunger så fint för mig. Panikletar även skolavslutningsklänning, då den jag egentligen skulle köpt har tagit slut i min storlek :( Längtar så otroligt till sommarlovet och till jag blir av med djupedalskolan. Är så trött på den värdelösa skolan. BÖRJA ALDRIG DÄR! Det var allt för mig. Puss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback