i'm woting for summer

2011-01-18 @ 22:02:15
Jag har laddat upp med lite sommarfavoriter. Sista inlägget för idag. Trots att vi är mitt i veckan är jag ovanligt peppad för skolan nu. Känns väldigt bra faktiskt! Det enda som tar emot är att gå upp så tidigt. Men det kan jag inte göra något åt. Jo, gå och lägga mig nu så att jag inte är så trött imorgon bitti. Så får det bli!
vet inte riktigt när man skulle använda denna. men under en virkade väst på stranden kanske? blir nog suveränt!
instoppad creme färgad blus till dessa och saltruffsigt hår. mumma
denna skulle även passa med mocka shortsen ovan. Ett vitt linne med smalare axelband instoppat och denna i halsen + guldiga armband med turkosa detaljer.varför inte barfota?
kanske denna som skolavslutningsklänning?!

UNDERBAR!


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback