back on track again

2011-06-03 @ 23:47:49
Hej där, ni trogna läsare som fortfarande kikar in här trots att jag har tagit uppehåll! Ni som känner mig vet att jag och Hanna tog bort våran blogg eftersom att den började spridas i skolan. Men jag känner att jag måste blogga, saknar det faktiskt mycket mer än vad jag trodde! Så medan jag letar efter en ny bra bloggportal så tänkte jag blogga här så länge. Just nu är det väldigt fullt upp med skolavslutning och allt sådant, men jag ska försöka uppdatera så bra jag kan! Som ni ser har jag fixat till designen eller vad man ska kalla det. Kände att det kanske inte passade så bra med en bild med snö på nu när det är sommarlov om exakt 7 dagar hehe. Har bytt ut headern och ska byta profilbilden och förnya kategorierna, byta typsnitt osv. Total renovering helt enkelt! Ska dock inte ta bort några inlägg, vet inte riktigt varför men känns sorgligt att ta bort dem! ;) Jaja, nu ska jag fixa lite till och sen ska jag gå och lägga mig. Ni får ha det gött så länge så hörs vi imorgon! Pussss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback