bra frukost

2011-06-29 @ 11:37:57
goooodmorning sunshines! har börjat inse att en bra frukost är viktigt så började igår haha. idag blev det en skiva rågbröd och en ljus macka (kanske inte det bästa) sedan yoghurt och ett glas vatten med lite citron i. det är tydligen bra att dricka ett glas vatten på morgonen men det finns ju inget äckligare än det. med citron i så går det lite lättare! jättefint väder idag igen, dock ska jag nog inte ligga ute för länge eftersom jag är bränd som en kräfta så jag får sola framsidan av kroppen isåfall för där är jag inte lika bränd hehe. hade en grym dag vid havet igår! badade typ 5 gånger, solade, lyssnade på musik, snackade osv. skitskönt verkligen. nu ska jag återgå till frukosten.. /H


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback