kajsabajsa

2011-06-26 @ 00:11:25
hade varit rätt skönt om du kom hem typ NU. eftersom du inte svarar på mitt sms (taskigt) så får jag skriva här och hoppas du ser. hoppas i alla fall att du har det grymt skönt med bra väder osv. och att du har spanat in snygga killar hehe??? bli inte för brun bara så jag ser ut som en snögubbe bredvid dig typ...

nu ska jag sova, ska faktiskt till ullared imorgon bitti med min kära mamma. ska väl mest köpa typ ansiktsmasker, fuktkräm osv.. :) hoppas förresten att alla hade en bra midsommar! jag tillbringade min med mormor och morfar, moster, mosters man, kusiner och min familj på espeviks camping. hur mysigt som helst! senare på kvällen åkte jag hem till therese och sov där. :) /H



Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback