ohohoh, känner ni ruset?

2011-06-04 @ 21:41:37
Hejhopp! Har som sagt varit i stan today med Hanna. Köpte en del och lämnade tillbaks en del! Var framför allt ute efter ett par skor till festen på fredag. Köpte med mig ett par riktigt söta ballerina men dom är alldeles för små, upptäckte jag nu när jag kom hem. Så det blir att åka och lämna tillbaka dom någon dag och samtidigt köpa ett par andra. Ska spana runt lite på hemsidor och se vad jag vill ha så att jag bara kan åka in och köpa utan att springa runt hela stan.

mcflurry ballerina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååååå inte okej!!

2011-06-05 @ 00:22:02
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback