ursakta min franska

2011-06-21 @ 10:28:27
Bonjour. Glomde liksom att skriva att jag akte till Frankrike. Tur att jag har min supergastbloggare Hanna! iaf, nu ska jag ata frukost pa hotellet och sen ska vi ut pa stan igen. har inte shoppat sa mycket for det ar sjukt dyrt! idag aker vi till en mindre stad dar vi ska bo. vadret ar underbart och fransmannen ar snygga och trevliga. jag ska forsoka blogga nagon mer gang under resan men jag kan inte lova nagot! ha det gott dar hemma sa hors vi! pusspusspuss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback