man o man, you are my best friend

2011-06-13 @ 12:55:21
Godmorgon! Vaknade för en stund sedan och har ätit lite go frukost framför tvn. Nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar och så. Tänkte berätta om skolavslutningsdagen:
Först samlas vi i skolan och förbereder lite, sen är det dags för fotografering.
Sen är det dags för själva skolavslutningen. Det delades ut diplom och lärarna sjöng. Jag var en utav dom som fick diplom!
Sen var det fika i aulan för oss och föräldrarna! Och såklart presentutdelning till lärarna, betygsutdelning till eleverna och avsked.
Kommer sakna mina favvotjejer!
.
Halv sex befann sig alla 95:or i mölnlycke på bussar mot hemliga festen. Har inte  så mycket bilder från just kvällen, men jag kan säga att det var sjukt roligt. Känns liksom overkligt att jag har slutat nian. Att jag ska börja på gymnasiet efter sommatlovet. Och det känns inte ens som att det är sommarlov. Det känns som att jag ska tillbaka till skolan om några dagar och bara köra på som vanligt. Jag tror det är därför jag inte tycker att det är så tråkigt att sluta osv. Jag har inte fattat än liksom. Men jag har hatat den skolan i så många år. Jag har hatat lärarna och ibland elever. Så jag är nog mer glad att få slippa den skolan nu. Kommer självklart sakna mina kompisar och vissa lärare, men det är ju inte så att dom är borta. Kompisarna kan jag ju träffa när som helst och lärarna är det bara att åka och hälsa på. Så jag fattar egentligen inte vad det är som är sorgligt. Allt känns bara över liksom, och det känns skönt. Nu ska jag njuta riktigt av sommarlovet innan tre jobbiga, förhoppningsvis roliga år börjar! Ska bli awesome. PUSS

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: Härligt!

Jo, det är bra förutom att det var näst sista dagen i skolan och man vill verkligen inte släppa allt och gå vidare till en annan skola utan sin klass och alla andra :(

2011-06-13 @ 14:45:25
URL: http://mooalundstrom.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback