Julavslutning

2013-12-19 @ 23:53:00
Idag samlades alla Rudebeckare i Hagakyrkan för att fira in jullovet och ha julavslutning. Vi fick lyssna på både tal och körsång, följt av fika i klassrummet. Många god-jul-kramar senare gick jag tillsammans med ett gäng kompisar och åt lunch på El Corazon. Vi satt många timmar och pratade innan vi fortsatte jakten på julklappar som vi snart gav upp och begav oss till da Matteo för en fika. Sammanfattningsvis var det en väldigt mysig julavslutningsdag!
 
 

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback