Revyvecka

2013-12-13 @ 21:19:00
Hösten har galopperat förbi i en hastighet hög som aldrig förr. Och det menar jag när jag säger det! Inte ens förra hösten, som spenderades med att varje dag uppleva nya saker i Kalifornien, gick lika snabbt som den här hösten har. Vintern, och nästintill Julen, har kommit. Julmyst har jag dock gjort sedan länge, i form av julmusik, pepparkakor och julläsning. Dagens datum visar Lucia med stora bokstäver, och även om jag definitivt har märkt av luciafirandet, så har fokuset istället legat på något helt annat. Den gågna veckan har jag och restrerande årskurs 2 på Rudebecks nämligen jobbat på en revy som idag hade premiär. Det har krävts mycket planering och slit men idag fick vi till slut till allt, precis i tid för första föreställningen. Veckan har varit ansträngade och uttröttande, men samtidigt extremt rolig. Jag, som en del av centralkommittén, påbörjade arbetet för längesedan i form av strukturering av arbetet och åter planering, och det har varit roligt ända sedan dag ett! Jag har fått chansen att träffa många i min nya årskurs, med tanke på att jag precis började gå i skolan med dem efter utbytesåret. Idag var det premiär för årskurs 1, vilken följdes av hets i stora trappan i sann Rude-anda tills ettorna mjukats upp från att vara vettskrämda till att hetsa tillbaks.

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback