ajajaj

2009-12-21 @ 22:18:09
jag tror jag ska ta ett litet uppehåll från bloggen ett tag... jag ska nog försöka blogga genom jullovet iallafall så får ni höra mitt nyårslöfte, hihi!

Idag har varit en riktig slappdag! Gick upp tio o satte mig o kollade på paradise hotel i några timmar. Och ja, jag är beroende! Det är så himla bra! Men så synd att andreas åkte ut det blir nog inte samma sak utan honom... längtar till den 4 januari då det börjar igen.

Idag har jag faktiskt också sytt färdigt kläänningen! Jag är sååå stolt över mig själv, hehe. Den blev klar på två dagar. Känns otroligt skönt att den är färdig.










Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback