Morning!

2009-12-05 @ 11:49:14
Hellu! Nu har jag vaknat och käkat frukost. Idolkvällen igår var sjukt rolig och spännande. Ni som inte var med borde vara avundsjuka, hihi! GRYMT att Erik gick vidare! Han är såååå bra. Men vad jag blev rädd när dom sa att han hängde löst! Vi skrek allihopa... Lite synd om Tove som åkte ut. Men alla tre var faktiskt väldigt bra.

Erik är bara bäst!


Idag ska jag hälsa på min kära farmor och farfar. Det var längesen! Ska också försöka komma igång med klänningen.  

puss, kajsaruth ♥


  

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback