Finns det inga fina vårjackor i hela göteborg?!

2010-04-08 @ 15:48:21
Nu börjar jag bli lite smått irriterad! Jag har letat efter en vårjacka i två månader, men har fortfarande inte hittat någon. Det finns väl någon här och där som är fina, men jo, vad kostar dom då? Ca 3000!
Men nu ska vi släppa det, får väl bställa någon halv-fin på nelly...
.
Vi var iallafall i stan idag, alltså jag ebba och maria. Vi skulle egentligen gå till sense för att höra med dem om vi kunde få sommarjobba där, men vi kom på att vi redan har ett ev sommarjobb! Sen mötte vi upp Nadia och Hanna och så stack jag och ebba hem och Maria stannade.
.
Detta blev ett långt inlägg, hihi. Snart ska jag åka till stallet, vi hörs nog sen. puss! ♥
ps. ignorera mig på bilden, spana in dom andra två snyggingarna! hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/march/arets-tavling-varde-over-10-000-.html#comment



absolut sista chansen o tävla om en goodiebag värde 10 000:- :D

2010-04-08 @ 20:17:41
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: Hihi ja dem e skitjobbiga, men de fungerar sjukt bra ;D

2010-04-08 @ 22:50:19
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback