KARRO GÄSTBLOGGARRRRR

2010-04-10 @ 02:32:58
Nu glömde vi bilderrrrNa :D
hahaha, så sjukt roliga, enjoy.
Vi kommer ångra oss imon :D
HIHIHIHIHI♥


Damn. A sexy bitch!



Kajsa med stort huvud xD 


Stort huvud. Stora bröst.


Som sagt. Stort huvud. Stora bröst.


Jag med stort huvud xD



Hej jag heter Kajsa och jag är en rumpnisse!


Hahahahahahaha



Skönhetsoperation! Som rustan :)


Nu har jag opererat mig likadant som Kajsa! Och som Rustan! :D


Hej jag heter Kajsa och jag har bara ett ögonbryn.


Plus att jag är en rumpnisse!





HIHIHIHI NU VÅGAR VI INTE LÄGGA UT MER!
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

hahahah snygga :D

2010-04-15 @ 23:14:46
URL: http://jllicious.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback