Seriöst?

2010-04-27 @ 21:37:35
Tror alla seriöst att jag tar åt mig av skiten ni skriver till mig? Det är inte många av mig som känner mig på riktigt, och ni vet inte alls hur jag ser ut eller är i verkligheten. Jag menar, varför skulle jag bry mig om erat patetiska skitsnack? Ni skriver inte ens era namn, fegt? Ja, det tycker jag verkligen. Så sluta titta ner på andra. Ni behöver inte läsa min blogg, eller kommentera för den delen heller. Håll det för er själva, för jag bryr mig inte.
.
Säger inte alla bloggare detta? Men det verkar inte som om någon fattar. Varför skulle man ta åt sig av skit från en feg nätmobbare?! Jag tar inte skitsnacket 1% seriöst, så det är ingen idé att ni fortsätter hålla på!
.
Men alla ska såklart inte ta åt sig av detta. Dom flesta av mina läsare är jättegulliga och inte några fegisar! ♥

Kommentarer
Postat av: haaaaaaanna

VAD HAR HÄNT KAJSI?! :o

2010-04-28 @ 15:29:58
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback