shopping &fika med maria

2010-04-28 @ 17:19:56
Hallå i stugan! Är hemma nu från stan. Efter skolan åkte jag och Maria in till stan för lite shopping. Vi tog också en fika på Cassels café, eller vad det nu heter;) Jag fick köpt lite grejer också:
Detta supersöta armbandet, från Gina. Älskar det! ♥
Jeans med lite slitningar på knäna, från Veromoda.
Det blev ingen hissar/dissar lista igår, var inte på humör för det... Men idag ska jag faktist försöka fixa både listan + videoinlägget som jag lovat så länge. Jag vet hur man ska göra nu, hannaförklarade för mig igår ;)
see ya later aligator!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback