Sista chansen

2010-08-29 @ 21:46:28
Nu blir det ju mycket kräftskivor snart, och jag har kollat runt lite efter något att ha på sig. Det känns som att maxiklänningen är ett bra val. Man vill ju vara fin, men samtidigt kan det bli lite kallt med kort klänning och bara ben (vilket jag tycker är snyggare än leggings). Och då är ju maxi klänningen perfekt med ett par converse eller boots under! Den behöver ju inte vara komplicerad med massa pråliga grejer. Vill ju inte se ut som att man ska på bal. Eller iallfall inte jag. Sen tänkte jag också att det här kan vara sista chansen att blanda in lite somrigare mönster, så som blommigt osv. Så varför inte köra blommigt men med lite dovare färger?
Nu ska jag gå och lägga mig och snora ner min kudde! ;) Puss och kram!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback