den bästa julklappen

2010-12-22 @ 12:14:57
I år kommer vi i vår familj ge bort välgörenhet i julklapp. Inte till barnen, eftersom att de vill ha leksaker etc. Men de vuxna bryr sig inte särskilt mycket om vad de får, så egentligen skulle man ju kunna strunta i att de dem julklappar. Men det blir ju jättetråkigt. Så därför kan man ge bort sådant som de drabbade får nytta av. Tillexempel vaccin till barn i fattiga länder, eller en bit rengskog. Det finns många sidor där man kan köpa ett värdebevis som blir som typ ett presentkort som man kan ge bort. Det är bara att googla typ "ge bort regnskog" eller "rädda barn i julklapp". Så detta tycker jag är perfekt att ge sina föräldrar!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback