JAG VILL BAKA

2010-12-02 @ 18:06:05
Hejsan! Har hänt lite allt möjligt medan jag inte har bloggat. Jag har klippt mig. Dock är jag inne i världens fulperiod så jag vill helst inte vara med på kort. Ni får vänta helt enkelt! Denna veckan har varit (och är fortfarande) ett helvete. Vi har haft galet mycket i skolan. Jag har klarat det mesta bättre än jag trodde, om man bortser från en engelska debatt som jag fick ig på... oops. Nu till imorgon är det bara en engelska uppsats och "omprov" på debatten kan man väl säga. Igår var vi på liseberg på något event, ungdomens fredspris. Våran skola var nominerad och vi kom tvåa! Det var värsta stora grejen med champagne och allt! Till och med idol Alice var där! Hon är sjukt bra!
Har spanat lite på vad man ska önska sig och hittade en del hottie saker! hehe
var nära på att köpa dessa sist jag var i stan!

LOVE!

Summan för outfiten är 2900 kronor. Älskar örhänget, byxorna och tröjan. Skorna är lite sådär, men dem passar till just detta! :) MÅSTE SHOPPA! Nån som är på? haha

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback