jag vill jag vill jag vill

2010-12-11 @ 17:57:05
Ååååh! Jag vill ha en chihuahua! Och jag vill flytta hemifrån! Fatta vad skönt att slippa bli skälld på av föräldrarna, kunna komma hem hur sent man vill, göra vad man vill, ha hur stökigt man vill och man kan ha en hund. Så högst upp på min önskelista i år är en chihuahua. Flytta hemifrån vet jag att jag inte kommer få så det är ingen ide. Men när jag kommer tillbaka från USA (våren 2014) så ska jag verkligen köpa en egen lägenhet och gå sista året i gymnasiet.
fint!

hur söta?!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Frågestund på bloggen nu, fråga på bara! :)

2010-12-12 @ 19:05:52
URL: http://annasofiamikaela.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback