Test

2010-12-31 @ 13:34:33
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade något nyårslöfte...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Sådär.

5. Vilka länder besökte du? USA, spanien och ?

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? USA!!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? ?

8. Vad var din största framgång 2010? skolan, eller ja fattar inte?

9. Största misstaget? Bråkat onödigt med kompisar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Kommer inte ihåg

11. Bästa köpet? Min nyårsklänning. hehe

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Många, kan inte skriva alla här! Men framför allt dynamite

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ?

18. Hur tillbringade du julen? Med hela släkten (Alltså mamma, pappa, mormor, mormors nya, morfar, farmor, farfar osv.) hos mamma. Trots att mina föräldrar är skilda. Pretty amazing huh?

19. Blev du kär i år? Beror väl på.

21. Favoritprogram på TV? Har typ inte kollat på tv i år. Men gossipgirl, greys osv osv.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Yep

23. Bästa boken du läste i år? Har typ bara läst böcker i skolan och dom va inte bra! Men elsas mode

24. Största musikaliska upptäckten? ?

25. Något du önskade dig och fick? Ridstövlar, id puder, 

26. Något du önskade dig men inte fick? Ester eleonora halsduk :(

27. Årets bästa film? Eclipse, avatar

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familj.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massor.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min egen

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback