u

2010-12-06 @ 16:33:01
Hej! Skulle egentligen åkt in till stan idag med min syster men vi missade bussen... Och då ville inte min syster vänta på nästa så då gick jag hem igen. Mobbad tjej... Haha
Nu är det då så att jag måste shoppa snart, alltså jag blir smått galen när jag inte får handla. Heheh, nejdå men jag är beroende! ;) Det är så galet mycket jag vill köpa nu! Som tur är har jag sparat mina pengar så jag har lite att göra av med! Götttt.
Jag bara babblar. Finns inget att skriva. Ska spela sims nu. Plugga sen. Bloggar bog inte mer idag. Pussis!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback