vill ni se?

2010-12-11 @ 17:24:29
HEJ!
Är på toppen humör idag! Igår tog jag bussen till centrum och mötte upp Karolina för att handla fettomat, B&J, chips, kindermaxi osv. Today har jag varit i stallet och hoppat favvopollen. Strax hämtar mamma upp mig och sis och så åker vi hem till henne. Hon kom hem från USA idag (anteckna gärna?). Hoppas hon har köpt något till mig... ;)
Så nu vet ni lite om min dag!
Just det, pappa filmade lite från när jag hoppade. Tänkte kanske lägga upp en liten film? Dock hoppade jag inte alls högt iom att inte har hoppat så mycket innan!
återkommer strax!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback