sova hos karro♥

2010-01-09 @ 03:32:14
Hej bloggen!♥
Idag har jag vart i skolan. Supersegt.
Sen kom jag hem, till stallet och hoppning med Pajas(:
Karolina - the one and only hade Kasper - the cutest pony! hahahahaha!
Vi hoppade lite studs och lite bana, superkul! 
Nu sitter jag här och bloggar hemma hos karro, hon ligger bredvid mig och är typ aaaaaaaastrött typ. Sen ska vi sova. Inte nu.
Vad hittar ni på en kväll som denna?


 

karro & kasper


©♥
hade ingen bild på mig och pajas, så vi improviserade lite (:

puss, nu ska vi sova!
/kajsa♥ & karro♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback