nyår och allt!

2010-01-04 @ 00:22:31
hej igen! ska börja blogga igen! :D sanknar bloggen nu... även om det inte är så många läsare, hehe. men aja. nu har det ju varit nyår och allt medans jag inte har bloggat. vad gjorde ni på nyår? själv åt jag middag med min och ebbas familj. till förätt nån typ skagen toast, varmrätt oxfile och potatisgratäng o efterätt choklad fondant med annanas och passions fondant( som förövrigt jag och ebba fixade *stolt* hihi). Mums! efter middan träffade vi maria och hade det superduper kul! sen vid tolvslaget gick vi o träffade några andra. sen gick jag o ebba hem o satte oss vid datan o typ halvsov, höhö. kul vare iallafall!

på lovet har jag mest degat, haha. vart med kompisar suttit vid datan osv. vid jul så åkte hela släkten upp till mormor och firade där. fick massa julkklappar som ja inte orkar lägga upp bilder på, men blandannat en mobil :D.

har ridit en del på lovet också. är sjukligt kallt, speciellt om man har så utslitna ridskor så det är hål (!) i dom. men idag har jag varit duktig och åkt till svensk ridsport i kungsbacka och köpt ett par fodrade ridskor. ville köpa ridstövlar men mami o papi säger att jag ska vänta till födelsedagen... får se om jag kan hålla mig, hihi.

bilder kommer nog imon från nyår ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

(y)

2010-01-04 @ 00:29:53
URL: http://saraaolivia.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback