8:35 am

2010-07-31 @ 17:58:26
Godmorgon! (För mig är det morgon, men inte för er)
Nu är klockan lite efter halv åtta och vi har ätit frukost. Vädret är underbart! Jag har läst på olika sidor att det ska regna hemma nu i några dagar. Stackars er. ;)
Jag tänkte iallafall lägga upp några bilder från igår. Då var vi på Stanford mall. Det är ett "ute-shoppingcenter" med massa märken. Jag köpte inget, det blev mest window-shopping. Men det var en tjej i en affär som försökte sälja på min syster ett par örhängen för typ 10000 kronor! Haha! Vi fick säga att vi skulle komma tillbaka senare.
Vi hörs imorgon, Puss och kram!
Gårdagens outfit.


på abercrombie


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder:)

2010-08-01 @ 16:53:38
URL: http://amisamanda.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P i helgen var jag med min kille :) dudå? kram

2010-08-02 @ 13:05:47
URL: http://stjupid.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback