Bilder!

2010-07-10 @ 00:11:56
shortsen jag köpte i Borås när jag var där och skrev moppekortet. Har inte visat dom förrrän nu.
Jättesöt tunika.
oj, den här bilden var jättedålig! Iaf en vanlig t-shirt med påsytt axelsmycke.
Två böcker och en sten. Elsas mode - Sofi Fahrman & Änglar - Marian Keyes. Har tänkt köpa Elsas mode ganska länge men nu så har jag läst på några bloggar (bland annat hanna och olivias blogg) att den var bra så nu var det dags! ;)
Stenen. På den står det Peace (om det är någon som ser det? ;) ) Jag tyckte att den var jättesöt och passar bra in i mitt rum i det nya huset. Jag fick den av min syster. Av mig fick hon en likadan fast det stog: You are the best.
.
Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna&olivia

fina grejer kajsi!

tack för länkningen. ;D

2010-07-10 @ 10:45:30
URL: http://oliviahannaa.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback