Det jag köpte igår!

2010-07-16 @ 13:50:57
Köpte ett par skräpflipflop som jag ska ha tills jag hittar några andra...

Pilot solglasögon

En sjal. Love it. Gårdagens bästa köp, även om den inte var helt nödvändig. ;)

In love always and forever. En tröja jag kan rida i. Tog några storlekar för stor, om ni undrar varför det står 42 på den.

Denna fick jag leta länge efter! Hittade tillslut en på Kicks.

Dessa hämtade mammsen ut igår. Jag har väntat på dom länge!

Vi gick igenom barnavdelningen på H&M och då såg jag dom här. Så otroligt söta! Ska ha dem som prydnad i mitt nya rum.

Kommentarer
Postat av: Williamlinea

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-15 @ 17:04:05
URL: http://williamlinea.blog16.com
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback