Hej! Nu sitter vi samlade och tittar på f...

2010-07-06 @ 22:22:27

Hej! Nu sitter vi samlade och tittar på fotbollsmatchen och har det trevligt. Idag kom jag och min syster till karlstad klockan tre och vi gick direkt ut på stan för att kolla i affärer. Och jag måste bara säga: karlstad har den bästa hm jag någonsin varit på! Om ni är i karlstad så måste ni gå dit! :-D jag köpte inget. Hittade en fin tunika, men då hade ju såklart ena axelbandet lossnat..! Så typiskt. Aja, vi ska fortsätta shoppa imorgon, så jag hittar kanske något då istället. ;) jag hör av mig imorgon, förhoppningsvis med någon bild eller så! Puss och kram /k


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback