Sista gången jag säger detta under sommaren:

2010-07-01 @ 14:51:24
Jag är riktigt ledsen för den dåliga uppdateringen. Det känns bara så konstigt att sitta inne vid datorn nu på sommaren... Designen är också så tråkig. Men en regnig dag ska jag sätta mig och ta tag i det och sedan blir det förhoppningsvis mer bloggande!
Jag kommer helt enkelt blogga när jag kan och har lust, och det kanske blir ett inlägg varje dag, eller varannan. Men jag tänker inte be om ursäkt mer, för det är ju faktist min blogg..?
Ha det så jättebra tills vi hörs igen! Puss och kram /k

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback